Jacek od 2006 roku mieszka w Hiszpanii. Pracuje na budowie. Tęskni za bliskimi, których nie widział od lat. Kiedy w barze widzi plakat reklamujący konkurs Coca-Coli postanawia wysłać SMS. Chce wygrać bilety na Euro 2012, by zobaczyć rodzinę. Nie udaje mu się, ale Hiszpanie oddają mu swoje butelki, by pomóc mu spełnić marzenie.
"El fútbol nos da oportunidad de ser mejores" ("Piłka nożna daje nam możliwość bycia lepszym") - mówi na końcu lektor.
- Dokonaliśmy w ambasadzie gruntownej oceny tego spotu reklamowego, zawiera on oczywiście pewne uproszczenia (...), ale w ogólnym wyrazie jest to przekaz, w naszej ocenie, pozytywny - powiedział Radiu Zet Ryszard Schnepf, ambasador Polski w Hiszpanii.
-Ja bym nie przesadzał z tymi reklamami, ale Coca-Cola powinna się obawiać - ocenił Sławomir Nitras z PO.