Licytacje były dosyć ostrożne, jednak nabywców znajdowały zarówno prace olejne, grafiki, rysunki, fotografie jak i rzadziej spotykane formy artystyczne jak relief czy assamblage. Najdrożej wylicytowano okazały informelowy „Obraz” Tadeusza Kantora z lat 60-tych – za 95 000 zł. Twórczość Kantora z lat 1956-63 określana jest mianem informelowej – dzieła w tym stylu nieustannie cieszą się dużym powodzeniem wśród kolekcjonerów. „Obraz” wylicytowano po cenie warunkowej, co dla nowego właściciela może okazać się atrakcyjną inwestycją.
Zainteresowanie wśród zgromadzonych wzbudziły również dzieła klasyka Jerzego Nowosielskiego, nabywców znalazły wszystkie trzy wystawione na licytację prace. Najwięcej emocji wzbudził rysunek „Portrait de Madame Passin”, który wylicytowano za 5 000 (z wywoławczych 3 500 zł), serigrafię „Akt leżącej” wylicytowano za 4 000 zł, a „Twarz kobiety” za 1 700 zł.
Nowego właściciela znalazł również ciekawy olej Zdzisława Beksińskiego „Przedsionek śmierci” (za 60 000 zł), jest to ciekawy przykład polskiej sztuki powojennej nawiązującej do surrealizmu. Uwagę obecnych zwrócił dużych rozmiarów pastel Stasysa Eidrigeviciusa „Muzyka i mit” (wylicytowany za 20 000 zł) zdobiący okładkę katalogu aukcyjnego.
Wylicytowano też ciekawy olej Marka Sobczyka „Notatka o sztuce nr 315”, jednego z członków „Gruppy”, najważniejszej formacji artystycznej lat 80. Brutalny i ekspresyjny sposób przedstawiania rzeczywistości charakterystyczny dla lat 80. i początku lat 90. XX w. reprezentowany był wczoraj przez kolaż Teresy Pągowskiej z 1993 r. pt. „Koza”, wylicytowany okazyjnie za 12 00 zł.
[ramka]