Aktualizacja: 18.06.2025 22:13 Publikacja: 13.12.2022 12:06
Foto: Adobe Stock
Jak więc utrzymujesz model biznesowy, w którym użytkownicy nie płacą za twoje usługi? – zapytał senator Hatch Marka Zuckerberga w czasie przesłuchania w Kongresie. Senatorze, wyświetlamy reklamy – odpowiedział rozluźniony i uśmiechnięty twórca i właściciel Facebooka.
Dyrektywa o treściach cyfrowych i usługach cyfrowych (2019/770) została zaimplementowana do prawa polskiego ustawą z 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe (DzU., poz. 2337). Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2023 r. Zmieni się zwłaszcza ustawa o prawach konsumenta.
Wychodzi na to, że przywracanie praworządności w sądownictwie polega głównie na czekaniu. Ja np. czekałam, aż za...
Ministerstwo Sprawiedliwości usiłuje wprowadzić do polskiego porządku prawnego uregulowania zaczerpnięte z posts...
Już nawet dzieci wiedzą, że orzeczenie sądu, a jego realizacja to dwie różne rzeczy.
Wdrożenie tzw. dyrektywy platformowej będzie dla prawa polskiego trzęsieniem ziemi, czego nikt jeszcze nie dostr...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rozwój technologii deep fakes wymaga zmiany podejścia do materiałów zawierających treści pornograficzne prezentu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas