Reklama

Słabnie rekrutacyjna gorączka w polskich firmach

Kwiecień zakończył się z największym od ponad roku miesięcznym spadkiem liczby ofert opublikowanych online, choć i tak było ich o 90 tys. więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 09.05.2022 21:00

Słabnie rekrutacyjna gorączka w polskich firmach

Foto: Adobe Stock

389 tys. ofert pracy opublikowano w kwietniu tego roku na portalach rekrutacyjnych i w mediach społecznościowych w Polsce. To aż o 30 proc. (90 tys.) więcej niż rok wcześniej, lecz w porównaniu z rekordowym w historii marcem tego roku liczba ogłoszeń spadła o 12 proc. To największy od początku ub. r. spadek – wynika z danych Adecco Group i Job Market Insights, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Rynek pracy
GUS: stopa bezrobocia w Polsce wzrosła do 5,4 proc. Przyczyną zmiany regulacyjne
Rynek pracy
Solidny wzrost przeciętnego wynagrodzenia. Spadło zatrudnienie. Stopy w dół?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Rynek pracy
W krajach Unii ubywa wakatów. Czy umacnia się rynek pracodawcy?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama