Premier Tusk obłaskawia blogerów, prezydent Komorowski "czatuje" z Belwederu, posłowie PO - Agnieszka Pomaska i Paweł Olszewski debatują w trakcie obrad Sejmu na Facebooku. Ministrowie Graś i Nowak pstrykają fotki na portale społecznościowe. O superblogerach Migalskim, Czarneckim, Dornie, Korwin-Mikke, Wojciechowskim wszyscy już słyszeli. Młodzieżówka SLD kręci fimiki na Youtube i tworzy gry dla "myślących inaczej". A Waldemar Pawlak kocha Ipady. Na ile ów "lans" w sieci jest skuteczny, zbadał magazyn "Mediafun".
Badanie polegało na wysyłce maili do wszystkich posłów, których adresy e-mail są umieszczone na stronie internetowej Sejmu RP (www.Sejm.gov.pl). Posłowie otrzymywali jeden z pięciu zestawów pytań podzielonych na pytania szczegółowe, dotyczące np. sukcesów posła we wdrażaniu powszechnego dostępu do Internetu, wykorzystania Internetu w komunikacji z wyborcami, redystrybucji rent i emerytur czy też pytania ogólne, np. prośba o informacje w sprawie dyżurów biura poselskiego.(...) Oto jeden z maili, jakie otrzymaliśmy w odpowiedzi na nasze pytania (pisownia oryginalna): kim Pani jest, dla kogo pracuje, gdzie pani mieszka? Z serdecznościami poseł...
Wyniki badań obnażają prawdę o "internetowych macho". Z ankiety wynika, że odpowiedzi na proste pytania wyborców pełne są błędów nie tylko ortograficznych, a termin odpowiedzi też budzi spore zastrzeżenia. Oto komentarze specjalistów od kreowania wizerunku podsumowujące ankietę.
Wiesław Gałązka – specjalista ds. wizerunku, Dolnośląska Szkoła Wyższa
: