Reklama

Kazimierz Groblewski: Sztaby wyborcze przed dylematem, czy już spuszczać bomby na rywali

Wraz z ujawnieniem przez Onet „ukrytego mieszkania Karola Nawrockiego” kampania prezydencka może wkroczyć na nowy poziom: kampanii haków. Czy tak będzie – pokażą najbliższe godziny i dni. Kto na niej zyska, a kto polegnie – mogą być niespodzianki. Na pewno będą emocje – choć niekoniecznie dobre.

Publikacja: 03.05.2025 17:11

Kazimierz Groblewski: Sztaby wyborcze przed dylematem, czy już spuszczać bomby na rywali

Foto: PAP/Darek Delmanowicz

„Kampania negatywna jest podstawą każdej kampanii wyborczej” – uważają wręcz niektórzy politolodzy, np. Marek Migalski. Doradzał sztabom: „zrzucajcie bomby na przeciwnika dzień po pierwszej turze wyborów”. Drugie mieszkanie Nawrockiego wypłynęło jednak wcześniej, ponad dwa tygodnie przed pierwszą turą. Jest to pewnego rodzaju kampanijna niespodzianka. I wielka gratka dla konkurentów – oczywiście najbardziej dla sztabu Rafała Trzaskowskiego.

Narzekaliśmy, że kampania jest niemerytoryczna, że kandydaci nie rozmawiają o ważnych sprawach dla Polaków, tylko się kłócą i atakują, że stosują różne – niezbyt wyszukane – triki, by budować sobie poparcie. No ale takich typowych haków na razie nie było. To być może już są. I to może dużo zmienić.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Antyukraińskie żniwa prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Roman Kuźniar: Fiasko „strategii szaleńca”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Publicystyka
Marek Migalski: Duopol PO-PiS wiecznie żywy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama