Reklama

Wyprodukowali tańsze, "różowe piwo dla dziewcząt". Zdaniem klientów przesadzili

Szkocki browar BrewDog wyprodukował "dziewczęcą" odmianę jednego ze swoich gatunków piwa. Specjalna była też cena trunku oznaczonego różową etykietą - kobietom browar sprzedawał go taniej, niż mężczyznom. Klienci są oburzeni.

Aktualizacja: 06.03.2018 18:46 Publikacja: 06.03.2018 16:16

Wyprodukowali tańsze, "różowe piwo dla dziewcząt". Zdaniem klientów przesadzili

Foto: Adobe Stock

"Pink IPA" to odmiana "męskiego" piwa, "Punk IPA" przygotowana z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Niższa cena dla pań miała z kolei być "satyryczną" odpowiedzią na nierówności płacowe między kobietami i mężczyznami zatrudnionymi na takich samych stanowiskach w Wielkiej Brytanii.

BrewDog nazwał swoją kampanię "wezwaniem do walki z problemem zróżnicowania wynagrodzeń ze względu na płeć w Wielkiej Brytanii i na całym świecie oraz zwróceniem uwagi na seksistowskie motywy w kampaniach marketingowych skierowanych do kobiet".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Przemysł spożywczy
Coca-Cola pozywa rosyjską Koka-Kolę. Która jest prawdziwa?
Przemysł spożywczy
Krzysztof Pawiński: Nie ma jednej recepty na sukces. Co działa? Koncentracja, skalowanie, ekspansja
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Reklama
Reklama