Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.05.2020 15:09 Publikacja: 05.05.2020 13:22
Foto: Adobe Stock
W poniedziałek racjonowanie mięsa klientom rozpoczęła popularna w USA sieć Costco. Firma ogłosiła, że każdy klient może zakupić co najwyżej trzy paczki mięsa. Dotyczy to wołowiny, wieprzowiny i wyrobów z drobiu. W komunikacie, jak podaje CNN, Costco poinformowało, że racjonowanie ma sprawić, że więcej klientów kupi potrzebne produkty.
Costco tym samym dołączyło do trendu, jaki rozpoczęła sieć Kroger, która wprowadziła ograniczenia w ostatnim tygodniu kwietnia. Sieć Kroger tłumaczyła swój ruch dużym popytem klientów przy równoczesnym ograniczeniu podaży od dostawców. Przemysł mięsny w USA przeżywa problemy, gdyż wiele fabryk i rzeźni zostało zamkniętych z powodu zakażeń koronawiursem. Zamknięte rzeźnie ograniczyły produkcję wieprzowiny co najmniej o 25 proc., a wołowiny o 10 procent. Prezydent Donald Trump, by pomóc sytuacji, wydał nawet dekret nakazujący normalną pracę, ale nie zmieniło to póki co sytuacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas