Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2020 15:09 Publikacja: 05.05.2020 13:22
Foto: Adobe Stock
W poniedziałek racjonowanie mięsa klientom rozpoczęła popularna w USA sieć Costco. Firma ogłosiła, że każdy klient może zakupić co najwyżej trzy paczki mięsa. Dotyczy to wołowiny, wieprzowiny i wyrobów z drobiu. W komunikacie, jak podaje CNN, Costco poinformowało, że racjonowanie ma sprawić, że więcej klientów kupi potrzebne produkty.
Costco tym samym dołączyło do trendu, jaki rozpoczęła sieć Kroger, która wprowadziła ograniczenia w ostatnim tygodniu kwietnia. Sieć Kroger tłumaczyła swój ruch dużym popytem klientów przy równoczesnym ograniczeniu podaży od dostawców. Przemysł mięsny w USA przeżywa problemy, gdyż wiele fabryk i rzeźni zostało zamkniętych z powodu zakażeń koronawiursem. Zamknięte rzeźnie ograniczyły produkcję wieprzowiny co najmniej o 25 proc., a wołowiny o 10 procent. Prezydent Donald Trump, by pomóc sytuacji, wydał nawet dekret nakazujący normalną pracę, ale nie zmieniło to póki co sytuacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas