Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2020 20:13 Publikacja: 07.09.2020 18:22
Foto: Bloomberg
Szwajcarski producent żywności już dwa lata temu przyłączył się aktywnie do walki z odpadami z tworzyw sztucznych zanieczyszczającymi środowisko naturalne i zapowiedział, że do 2025 roku 100 proc. opakowań produktów Nestlé będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania. Firma zamierza tym samym zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią.
Jak widać, Nestlé jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego celu, ponieważ już teraz 87 proc. opakowań firmy nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania i trwają prace nad zmianą technologii wytwarzania pozostałych materiałów. To oznacza, że opakowania wielu znanych produktów na półkach sklepowych mogą ulec diametralnej zmianie. Ekologiczne mają być też nowe towary Nestlé - ostatnim przykładem są choćby batony YES!, które firma wprowadziła w tym roku do Polski, w papierowych opakowaniach nadających się do recyklingu. W tym samym materiale sprzedawane są też produkty marki Smarties w Wielkiej Brytanii. Wprowadzono już również nowe opakowania między innymi żywności dla niemowląt Gerber i Piltti, kapsułek Nespresso czy butelek wody niegazowej Nestlé.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas