Aktualizacja: 27.03.2015 13:52 Publikacja: 27.03.2015 13:52
Foto: Bloomberg
Na polskim rynku wódki - czwartym pod względem wielkości sprzedaży na świecie - pojawiła się kolejna marka. Pszeniczną wódkę Ostoya wprowadziła do sklepów firma Wyborowa Pernod Ricard.
Nowy brand dołączył do produkowanych przez nią Wyborowej, Luksusowej i Pana Tadeusza. Prace nad nim trwały dwa lata.
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas