Pszeniczna wódka dołącza do Wyborowej

Rynek wódek w Polsce już nie rośnie. Producenci stawiają więc na nowe produkty, aby odebrać część udziałów konkurentom.

Publikacja: 27.03.2015 13:52

Pszeniczna wódka dołącza do Wyborowej

Foto: Bloomberg

Na polskim rynku wódki - czwartym pod względem wielkości sprzedaży na świecie - pojawiła się kolejna marka. Pszeniczną wódkę Ostoya wprowadziła do sklepów firma Wyborowa Pernod Ricard.

Nowy brand dołączył do produkowanych przez nią Wyborowej, Luksusowej i Pana Tadeusza. Prace nad nim trwały dwa lata.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem