Reklama
Rozwiń
Reklama

Niebezpieczne składniki w najmodniejszej czekoladzie? Niemiecka fundacja zbadała dubajską czekoladę

Dubajska czekolada może zawierać ślady pleśni – informuje niemiecki tygodnik „Der Spiegel”. Niemiecka Fundacja Warentest odkryła, że ta najbardziej popularna i kosztowna czekolada może być niebezpieczna dla konsumentów. Nie wszyscy producenci produkują ja z jednakową dbałością.

Publikacja: 20.03.2025 14:01

Czekolada dubajska

Czekolada dubajska

Foto: Adobe Stock

Krem pistacjowy przeplatany cienkimi nitkami ciasta, oblany czekoladą i sprzedawany drożej niż inne czekolady z górnej półki – to kwintesencja fenomenu dubajskiej czekolady. Za sprawą TikToka i Instagrama klienci rzucili się na wszystko co na opakowaniu ma napis „Dubai chocolate”. Praktycznie wszyscy liczący się producenci czekolady mają już własną wersję tego przysmaku.

Czekolada dubajska dobra, bo droga?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama