Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s walczy ze światowym bojkotem. Wykupi wszystkie franczyzy w Izraelu

McDonald’s coraz silniej odczuwa w swoich wynikach finansowych bojkot konsumentów, którzy zarzucają sieci wspieranie Izraela w wojnie z Hamasem. Gigant fast-foodów ma pomysł, jak rozwiązać ten problem.

Publikacja: 04.04.2024 19:24

Propalestyńscy aktywiści protestują przed restauracją McDonald's w Londynie

McDonald's

Propalestyńscy aktywiści protestują przed restauracją McDonald's w Londynie

Foto: AFP

Amerykańska sieć fast-foodów ogłosiła w czwartek, 4 kwietnia, że wykupi wszystkie swoje franczyzowe restauracje w Izraelu. To łącznie 225 lokali w całym kraju, które dotychczas prowadziła lokalna firma Alonyal. McDonald’s liczy na to, że poprawi w ten sposób swój wizerunek w oczach konsumentów, którzy oskarżają go o wspieranie działań izraelskiego wojska.

Bojkot McDonald’s. Sieć traci na konflikcie Izraela z Hamasem

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama