Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 22:52 Publikacja: 23.03.2023 14:12
Foto: Adobe Stock
Sędziowie Sądu Najwyższego USA muszą rozgryźć problem, jaki powstał w wyniku faktu, że producent whisky Jack Daniels uważa, że producent zabawki dla psów Bad Spaniels narusza prawa jego znaku towarowego. Zabawka produkowana dla VIP Products LLC ma nie tylko charakterystyczny kształt kwadratowej butelki, ale zawiera też gry słowne nawiązujące do haseł reklamowych obecnych na butelkach whiskey z Lynchburga.
The Old No.2 on your Tennesee Carpet – stwierdza napis na zabawce, co w wolnym tłumaczeniu oznacza psią kupę na dywanie (z Tennesee, jak whiskey Jack Daniels. Na wypadek, gdyby ktoś nie zrozumiał tej aluzji, małym drukiem są też napisy informujące, tym, że zabawka to 43% POO BY VOL.” i jest 100% SMELLY (czyli zawiera 43 procent tego co trafiło na dywan i jest na sto procent śmierdząca).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas