Reklama
Rozwiń
Reklama

Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Dawni rywale z ringu wykorzystują swój najgłośniejszy pojedynek ze smakiem.

Publikacja: 18.11.2022 16:00

Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Foto: YouTube

Mike Tyson i Evander Holyfield to niegdysiejsi giganci rynku, których pojedynki bokserskie przyciągały miliony widzów na całym świecie. A jeden z nich, w 1997 zapadł w pamięć szczególnie, bo skończył się gdy Tyson odgryzł Holyfieldowi kawałek ucha. Amok kosztował Tysona dużo – utracił licencję bokserską i musiał zapłacić 3 mln dolarów grzywny. Teraz jednak dawni rywale połączyli siły i zamiast odgryzać sobie części ciała, dyskontują dawną aferę sprzedając świąteczne żelki konopne w kształcie… nadgryzionych uszu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama