Mike Tyson i Evander Holyfield to niegdysiejsi giganci rynku, których pojedynki bokserskie przyciągały miliony widzów na całym świecie. A jeden z nich, w 1997 zapadł w pamięć szczególnie, bo skończył się gdy Tyson odgryzł Holyfieldowi kawałek ucha. Amok kosztował Tysona dużo – utracił licencję bokserską i musiał zapłacić 3 mln dolarów grzywny. Teraz jednak dawni rywale połączyli siły i zamiast odgryzać sobie części ciała, dyskontują dawną aferę sprzedając świąteczne żelki konopne w kształcie… nadgryzionych uszu.
Czytaj więcej
Były amerykański bokser Mike Tyson wystąpił w kampanii sieci sklepów Żabka Polska. Tyson jest ambasadorem napoju energetycznego Black Energy Drink (FoodCare), który pojawia się w reklamie Żabki - podaje portal Press.
Żelki dość dokładnie oddają uszkodzenie ciała Holyfielda. Żelkowe ucho ma brak w dokładnie tym samym miejscu, co Evander. Produkt o nazwie Holy Ears na rynek wprowadza firma Tysona Tyson 2.0 pod marką Mike Bites i będzie on zawierał pochodzącą z konopii indyjskich substancję psychoaktywną THC. W reklamie Tyson twierdzi, że smakują, jak ucho Holyfielda.
To nie pierwszy raz, gdy bokserzy współpracują na polu biznesowym. W 2013 roku wystąpili wspólnie w reklamie marki Footlocker.