Reklama

Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Marka ma nowego operatora franczyzy McWin, z którym chce zdecydowanie przyspieszyć uruchamianie nowych placówek - plan to 200 lokali.

Publikacja: 02.09.2022 13:11

Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Foto: Adobe Stock

Burger King i McWin podpisały nową umowę w sprawie franczyzy, której celem jest rozwijanie marki w Polsce. Przewiduje uruchomienie ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie teraz zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 r., w tym obecnymi franczyzobiorcami, a po przejęciu BK SEE Poland S.A. rozpocznie swoje zaangażowanie w działalność 20 lokali. Kierowana przez Henry’ego McGoverna, założyciela AmRest Holdings, mocnego garcza w branży gastronomicznej w Europie, oraz Stephena K. Winegara, udziałowca i członka starszej kadry zarządzającej Zena Group, oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama