Burger King reklamuje McDonald’s. Zaskakująca współpraca konkurentów

Na profilach Burger Kinga w mediach społecznościowych pojawiła się zachęta, by w weekend kupić frytki w McDonald’s.

Publikacja: 08.12.2021 11:32

Burger King nie będzie już oferować napojów gazowanych w zestawach dla dzieci

Burger King nie będzie już oferować napojów gazowanych w zestawach dla dzieci

Foto: Bloomberg

Na swoich profilach na Facebooku i Instagramie polski Burger King zamieścił dziś zachętę do tego, by kupując w najbliższy weekend burgera u nich, frytki zamówić jednak w McDonald’s. Jest to całkowicie świadoma akcja Burger Kinga, która nie ma nic wspólnego ze smakiem frytek (spory, gdzie są lepsze, fani obu sieci fast food potrafią toczyć długo), a za to wiele z pomaganiem innym.

W trakcie weekendu 11-12 grudnia McDonald’s, podobnie jak 4 i 5 grudnia prowadzi akcję McHappy Day. W jej trakcie każda sprzedana porcja frytek oznacza wpływ złotówki na konto Fundacji Ronalda McDonalda z przeznaczeniem na utrzymanie i funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda – bezpłatnych „Domów poza domem” dla rodzin hospitalizowanych dzieci.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego