Reklama

McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Największa sieć fast-food na świecie zanotowała pierwszy od czasów pandemii spadek sprzedaży i zysków, co analitycy tłumaczą podwyżkami cen. Teraz firma próbuje z tym walczyć nową ofertą w obniżonych cenach.

Publikacja: 29.07.2024 18:42

McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Foto: Adobe Stock

Spółka podała, że jej globalna sprzedaż porównywalna (liczona bez wyników nowo otwartych placówek) spadła po raz pierwszy od prawie czterech lat w drugim kwartale. Konsumenci przy wciąż utrzymującej się inflacją oszczędzają na posiłkach na mieście lub wybierają tańsze opcje. Sieć McDonald's poinformowała, że ​​pracuje nad poprawkami w menu, takimi jak oferty posiłków i nowe pozycje, ale spodziewa się, że sprzedaż w tych samych lokalach będzie spadać przez kilka kolejnych kwartałów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
error code: 522
Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama