McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Największa sieć fast-food na świecie zanotowała pierwszy od czasów pandemii spadek sprzedaży i zysków, co analitycy tłumaczą podwyżkami cen. Teraz firma próbuje z tym walczyć nową ofertą w obniżonych cenach.

Publikacja: 29.07.2024 18:42

McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Foto: Adobe Stock

Spółka podała, że jej globalna sprzedaż porównywalna (liczona bez wyników nowo otwartych placówek) spadła po raz pierwszy od prawie czterech lat w drugim kwartale. Konsumenci przy wciąż utrzymującej się inflacją oszczędzają na posiłkach na mieście lub wybierają tańsze opcje. Sieć McDonald's poinformowała, że ​​pracuje nad poprawkami w menu, takimi jak oferty posiłków i nowe pozycje, ale spodziewa się, że sprzedaż w tych samych lokalach będzie spadać przez kilka kolejnych kwartałów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego