Reklama
Rozwiń
Reklama

Czekolada „Alioszka” na cześć wojsk rosyjskich. Twarzą chłopiec, który witał żołnierzy

Producent czekolady z Biełogrodu wypuścił specjalną czekoladę „Alioszka” dla uczczenia inwazji i w uhonorowania chłopca, który witał żołnierzy.

Publikacja: 26.05.2022 13:16

Czekolada „Alioszka” na cześć wojsk rosyjskich. Twarzą chłopiec, który witał żołnierzy

Foto: bel.ru

Ośmioletni Alosza został sławny po tym, jak w internecie popularne stało się wideo, na którym ten chłopiec z przygranicznej wsi pozdrawiał rosyjskich żołnierzy i bawił się z nimi. Postawę chłopca, chwalebną z rosyjskiego punktu widzenia, postanowiła uczcić fabryka słodyczy Biełogrod.

Twarz Aloszy jest na opakowaniach czekolady, która nie trafiła do sklepów, a do żołnierzy. Pierwsza partia gorzkiej czekolady została skierowana do wojskowych szpitali oraz do miejsc stacjonowania wojska. Producent użył stylizowanego wizerunku chłopca na tle krzaku bzu. Inicjatywa producenta słodyczy spodobała się gubernatorowi regionu biełgorodzkiego Wiaczesławowi Gładkowowi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama