Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 09:09 Publikacja: 26.05.2022 13:16
Foto: bel.ru
Ośmioletni Alosza został sławny po tym, jak w internecie popularne stało się wideo, na którym ten chłopiec z przygranicznej wsi pozdrawiał rosyjskich żołnierzy i bawił się z nimi. Postawę chłopca, chwalebną z rosyjskiego punktu widzenia, postanowiła uczcić fabryka słodyczy Biełogrod.
Twarz Aloszy jest na opakowaniach czekolady, która nie trafiła do sklepów, a do żołnierzy. Pierwsza partia gorzkiej czekolady została skierowana do wojskowych szpitali oraz do miejsc stacjonowania wojska. Producent użył stylizowanego wizerunku chłopca na tle krzaku bzu. Inicjatywa producenta słodyczy spodobała się gubernatorowi regionu biełgorodzkiego Wiaczesławowi Gładkowowi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas