Aktualizacja: 10.05.2025 10:14 Publikacja: 26.05.2022 13:16
Foto: bel.ru
Ośmioletni Alosza został sławny po tym, jak w internecie popularne stało się wideo, na którym ten chłopiec z przygranicznej wsi pozdrawiał rosyjskich żołnierzy i bawił się z nimi. Postawę chłopca, chwalebną z rosyjskiego punktu widzenia, postanowiła uczcić fabryka słodyczy Biełogrod.
Twarz Aloszy jest na opakowaniach czekolady, która nie trafiła do sklepów, a do żołnierzy. Pierwsza partia gorzkiej czekolady została skierowana do wojskowych szpitali oraz do miejsc stacjonowania wojska. Producent użył stylizowanego wizerunku chłopca na tle krzaku bzu. Inicjatywa producenta słodyczy spodobała się gubernatorowi regionu biełgorodzkiego Wiaczesławowi Gładkowowi.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas