Aktualizacja: 18.10.2016 13:53 Publikacja: 18.10.2016 12:16
Foto: Pepsi.com
Decyzja o znaczącej redukcji ilości cukru w napojach została podjęta przez koncern uwagi na rosnące problemy zdrowotne na świecie oraz kwestie środowiskowe. Zarówno PepsiCo, jak i jej największy rywal Coca-Cola, znalazły się w ostatnim czasie pod silną presją rządów oraz ekspertów w dziedzinie zdrowotnej, którzy oskarżają amerykańskie koncerny o przyczynienie się do coraz groźniejszej epidemii otyłości oraz cukrzycy w wielu krajach.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas