Pepsi walczy z otyłością. Będzie mniej cukru w napojach

PepsiCo obniży poziom cukru we wszystkich sprzedawanych napojach bezalkoholowych na całym świecie.

Aktualizacja: 18.10.2016 13:53 Publikacja: 18.10.2016 12:16

Pepsi walczy z otyłością. Będzie mniej cukru w napojach

Foto: Pepsi.com

Decyzja o znaczącej redukcji ilości cukru w napojach została podjęta przez koncern uwagi na rosnące problemy zdrowotne na świecie oraz kwestie środowiskowe. Zarówno PepsiCo, jak i jej największy rywal Coca-Cola, znalazły się w ostatnim czasie pod silną presją rządów oraz ekspertów w dziedzinie zdrowotnej, którzy oskarżają amerykańskie koncerny o przyczynienie się do coraz groźniejszej epidemii otyłości oraz cukrzycy w wielu krajach.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina