Reklama

Rowery treningowe w McDonald’s hitem internetu

Rowery stacjonarne w barach McDonald’s i ich wykorzystanie przez klientów stały się hitem.

Publikacja: 22.12.2021 16:14

Rowery treningowe w McDonald’s hitem internetu

Foto: Bloomberg

Choć nowa opcja dotyczy raptem paru placówek McDonald’s w Chinach, to klip przedstawiający kobietę, która jadła w McDonald’s równocześnie korzystając z zamontowanego tam roweru stacjonarnego stał się hitem TikToka i sprawił, że nowość jest już znana na całym świecie 

Reklama
Reklama

Pierwszym McDonald’sem na świecie z rowerem stacjonarnym dostępnym dla klientów stał się bar w prowincji Guandong, która promuje niskoemisyjny styl życia. Urządzenia wykonane są z plastiku pochodzącego z recyklingu i pozwalają nie tylko na spalanie kalorii w trakcie jedzenia, ale także na wytwarzanie energii elektrycznej do ładowania telefonu w trakcie pobytu w fastfoodzie. Klip podbijający internet pochodzi jednak nie z Guangdongu, a z Szanghaju, gdzie również pojawiła się możliwość łączenia treningu z konsumpcją.

Czytaj więcej

Burger King reklamuje McDonald’s. Zaskakująca współpraca konkurentów

Jak zauważa New York Post, reakcje użytkowników TikToka i innych serwisów, w których pojawił się klip, są różne. Oprócz pozytywnych i zachwyconych opinii pojawiają się też głosy, że połączenie fastfoodu z rowerem stacjonarnym wytwarzającym energię elektryczną przypomina jeden z odcinków dystopijnego serialu „Black Mirror”.

Reklama
Reklama

Ciężko stwierdzić, czy na pewno możliwość korzystania z roweru stacjonarnego w trakcie jedzenia wysokokalorycznych posiłków na pewno jest zachętą do bardziej zdrowego trybu życia. Także ekologiczne korzyści wytwarzania energii w ten sposób niekoniecznie będą większe niż symboliczne.

Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama