Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2025 04:20 Publikacja: 22.12.2021 13:51
Foto: Bloomberg
Tegoroczne święta nie będą dla Amerykanów tak słodkie, jakby chcieli. Producenci lasek cukrowych i innych słodyczy z cukru mają poważne problemy z zaspokojeniem popytu. Podobnie, jak sprzedawcy detaliczni, rolnicy czy wiele innych branż (choćby sprzedawcy i producenci zabawek) producenci słodyczy muszą zmagać się z utrudnieniami w transporcie i poprzerywanymi łańcuchami dostaw, co uniemożliwia im pełne wykorzystanie tradycyjnego okresu zwiększonego popytu.
- W tym roku musieliśmy zrezygnować z zamówień. Nie powiedziałbym, że jest to 30 procent całego biznesu, ale na pewno musieliśmy odrzucić 10 procent – powiedział, cytowany przez Reuters, Andrew Schuman, dyrektor generalny Hammond’s Candies.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas