Reklama

Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Amerykański koncern Kraft postanowił wykorzystać niedobory swoich popularnych produktów w sklepach do rozkręcenia kampanii marketingowej.

Publikacja: 15.12.2021 16:28

Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Foto: Bloomberg

Kraft, w związku z niedoborem serków śmietankowych Philadelphia Cream Cheese, postanowił wykorzystać ten problem jako okazję do autopromocji. Tylko przez kilka dni w okresie świątecznym klienci będą mogli wydać 20 dolarów na dowolny świąteczny deser i obciążyć rachunkiem Krafta – informuje CNN.

Philadelphia Cream Cheese to jeden z najpopularniejszych w USA serków używanych do pieczenia sernika. Jednak w związku z zerwaniem łańcuchów dostaw oraz przestojami produkcyjnymi w niektórych regionach USA stał się towarem deficytowym.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Reklama
Reklama