Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Amerykański koncern Kraft postanowił wykorzystać niedobory swoich popularnych produktów w sklepach do rozkręcenia kampanii marketingowej.

Publikacja: 15.12.2021 16:28

Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Foto: Bloomberg

Kraft, w związku z niedoborem serków śmietankowych Philadelphia Cream Cheese, postanowił wykorzystać ten problem jako okazję do autopromocji. Tylko przez kilka dni w okresie świątecznym klienci będą mogli wydać 20 dolarów na dowolny świąteczny deser i obciążyć rachunkiem Krafta – informuje CNN.

Philadelphia Cream Cheese to jeden z najpopularniejszych w USA serków używanych do pieczenia sernika. Jednak w związku z zerwaniem łańcuchów dostaw oraz przestojami produkcyjnymi w niektórych regionach USA stał się towarem deficytowym.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego