Reklama

Lody Macaroni & Cheese. Obrzydliwe? Sprzedały się natychmiast

Koncern Kraft Heinz nawiązała współpracę z Van Leeuwen Ice Cream z Brooklynu, aby wprowadzić na rynek limitowaną edycję lodów o smaku jednego ze swoich sztandarowych gotowych dań: Macaroni & Cheese.

Aktualizacja: 24.07.2021 16:26 Publikacja: 24.07.2021 14:24

Macaroni & Cheese

Macaroni & Cheese

Foto: Bloomberg

ula

„Wiemy, że nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalny letni dzień niż lody. Dlatego chcieliśmy połączyć dwie najbardziej kultowe potrawy typu comfort food (jedzenie na pocieszenie), by stworzyć lody o niezapomnianym smaku Macaroni & Cheese, z którym wszyscy dorastaliśmy" - powiedziała CNN Emily Violett, starszy stowarzyszony menedżer marki w Kraft Macaroni & Cheese.

Macaroni & Cheese czyli ser i makaron to niezwykle popularne danie domowe w USA. Często jest przygotowywane od zera, z podstawowych składników, ale równie popularne jest jako danie gotowe pod marka Kraft. Zapiekany z serem makaron jest w Stanach Zjednoczonych uważany za tzw. comfort food czyli danie w tradycyjnym, domowym stylu, któremu przypisywana jest wartość sentymentalna lub nostalgiczna, czyli jedzenie na pocieszenie.

Twórca nowego smaku lodów firma Van Leeuwen zapewnia, że nie tylko smakują wyśmienicie, ale są również wytwarzane z wysokiej jakości składników i nie zawierają sztucznych aromatów, konserwantów ani barwników.

Na Instagramie Van Leeuwen reklamuje je sloganem: to „lody, o których nigdy nie wiedziałeś, że je potrzebujesz".

Reklama
Reklama

Van Leeuwen rozpoczął sprzedaż nowego smaku 14 lipca, który jest Narodowym Dniem Makaronu i Sera. Lody były dostępne w całym kraju w internecie oraz w ich sklepach typu „scoop shop" w Nowym Jorku, Kalifornii, New Jersey i Teksasie. Nowy smak wyprzedał się błyskawicznie. Firma zapewnia, że nowa dostawa jest już w drodze.

Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama