„Wiemy, że nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalny letni dzień niż lody. Dlatego chcieliśmy połączyć dwie najbardziej kultowe potrawy typu comfort food (jedzenie na pocieszenie), by stworzyć lody o niezapomnianym smaku Macaroni & Cheese, z którym wszyscy dorastaliśmy" - powiedziała CNN Emily Violett, starszy stowarzyszony menedżer marki w Kraft Macaroni & Cheese.

Macaroni & Cheese czyli ser i makaron to niezwykle popularne danie domowe w USA. Często jest przygotowywane od zera, z podstawowych składników, ale równie popularne jest jako danie gotowe pod marka Kraft. Zapiekany z serem makaron jest w Stanach Zjednoczonych uważany za tzw. comfort food czyli danie w tradycyjnym, domowym stylu, któremu przypisywana jest wartość sentymentalna lub nostalgiczna, czyli jedzenie na pocieszenie.

Twórca nowego smaku lodów firma Van Leeuwen zapewnia, że nie tylko smakują wyśmienicie, ale są również wytwarzane z wysokiej jakości składników i nie zawierają sztucznych aromatów, konserwantów ani barwników.

Na Instagramie Van Leeuwen reklamuje je sloganem: to „lody, o których nigdy nie wiedziałeś, że je potrzebujesz".

Van Leeuwen rozpoczął sprzedaż nowego smaku 14 lipca, który jest Narodowym Dniem Makaronu i Sera. Lody były dostępne w całym kraju w internecie oraz w ich sklepach typu „scoop shop" w Nowym Jorku, Kalifornii, New Jersey i Teksasie. Nowy smak wyprzedał się błyskawicznie. Firma zapewnia, że nowa dostawa jest już w drodze.