Lody Macaroni & Cheese. Obrzydliwe? Sprzedały się natychmiast

Koncern Kraft Heinz nawiązała współpracę z Van Leeuwen Ice Cream z Brooklynu, aby wprowadzić na rynek limitowaną edycję lodów o smaku jednego ze swoich sztandarowych gotowych dań: Macaroni & Cheese.

Aktualizacja: 24.07.2021 16:26 Publikacja: 24.07.2021 14:24

Macaroni & Cheese

Macaroni & Cheese

Foto: Bloomberg

ula

„Wiemy, że nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalny letni dzień niż lody. Dlatego chcieliśmy połączyć dwie najbardziej kultowe potrawy typu comfort food (jedzenie na pocieszenie), by stworzyć lody o niezapomnianym smaku Macaroni & Cheese, z którym wszyscy dorastaliśmy" - powiedziała CNN Emily Violett, starszy stowarzyszony menedżer marki w Kraft Macaroni & Cheese.

Macaroni & Cheese czyli ser i makaron to niezwykle popularne danie domowe w USA. Często jest przygotowywane od zera, z podstawowych składników, ale równie popularne jest jako danie gotowe pod marka Kraft. Zapiekany z serem makaron jest w Stanach Zjednoczonych uważany za tzw. comfort food czyli danie w tradycyjnym, domowym stylu, któremu przypisywana jest wartość sentymentalna lub nostalgiczna, czyli jedzenie na pocieszenie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku