Reklama

Lody Macaroni & Cheese. Obrzydliwe? Sprzedały się natychmiast

Koncern Kraft Heinz nawiązała współpracę z Van Leeuwen Ice Cream z Brooklynu, aby wprowadzić na rynek limitowaną edycję lodów o smaku jednego ze swoich sztandarowych gotowych dań: Macaroni & Cheese.

Aktualizacja: 24.07.2021 16:26 Publikacja: 24.07.2021 14:24

Macaroni & Cheese

Macaroni & Cheese

Foto: Bloomberg

ula

„Wiemy, że nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalny letni dzień niż lody. Dlatego chcieliśmy połączyć dwie najbardziej kultowe potrawy typu comfort food (jedzenie na pocieszenie), by stworzyć lody o niezapomnianym smaku Macaroni & Cheese, z którym wszyscy dorastaliśmy" - powiedziała CNN Emily Violett, starszy stowarzyszony menedżer marki w Kraft Macaroni & Cheese.

Macaroni & Cheese czyli ser i makaron to niezwykle popularne danie domowe w USA. Często jest przygotowywane od zera, z podstawowych składników, ale równie popularne jest jako danie gotowe pod marka Kraft. Zapiekany z serem makaron jest w Stanach Zjednoczonych uważany za tzw. comfort food czyli danie w tradycyjnym, domowym stylu, któremu przypisywana jest wartość sentymentalna lub nostalgiczna, czyli jedzenie na pocieszenie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama