Tysiące osób rozwijają tu swoje talenty, zdobywają jedyne w swoim rodzaju doświadczenia i pozytywnie wpływają na miliony osób kupujących online oraz wspierają sprzedających z całego regionu.
Praca i rozwój na wielką skalę
Skala działania Allegro to nie tylko imponujące statystyki sprzedaży. To również wyzwania technologiczne i biznesowe, które sprawiają, że pracownicy Allegro często mają okazję podejmować się ambitnych projektów i testować swoje umiejętności, współtworząc rozwiązania oraz usługi, z których słynie firma: Allegro Pay, Allegro Smart!, automaty paczkowe Allegro One Box, aplikacja mobilna Allegro, porównywarka Ceneo, serwis eBilet i wiele więcej. Codziennie przy jednym ekspresie do kawy spotykają się eksperci od e-handlu, marketingu i inżynierowie wszystkich specjalizacji, od krzemu aż po interfejs użytkownika. Zespół, który 25 lat temu swobodnie mieścił się na kanapie, obecnie liczy już ponad 6000 osób i nie przestaje zaskakiwać.
Wspólny kierunek i jasne drogowskazy
6 krajów, 10+ biur i 20+ magazynów centralnych i lokalnych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Co je łączy? Silna, wspólna kultura, w której liczy się wzajemny szacunek, rozmowy o faktach i danych, odpowiedzialność, wyznaczanie sobie i innym wysokich standardów oraz regularne ich podnoszenie. „The Allegro Way” to zestaw 12 zachowań tworzących w Allegro ramy dla rozwoju, zaangażowania, codziennej pracy i współpracy z innymi, z którymi można zapoznać się na stronie: https://jobs.allegro.eu/pl/the-allegro-way-2/. Poszerzając oraz ulepszając swoje narzędzia i usługi, Allegro dąży do zapewniania kupującym i sprzedającym prawdziwie światowego poziomu obsługi. Wszystko po to, by upraszczać zakupy i sprzedaż oraz być ulubionym miejscem zakupów w Europie.