Główny Inspektorat Sanitarny poinformował o wycofaniu jednej partii papryki mielonej ze względu na wykrycie obecności bakterii salmonelli. Produkt jest wyc...
Zastępca Prokuratora Generalnego skierował do Sądu Najwyższego skargę nadzwyczajną w sprawie nakazu zapłaty 6 tys. zł, których domagał się od klientki bank...
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów napływają liczne skargi ws. maseczek, rękawic, płynów do dezynfekcji itp. Zdecydowana większość z nich dotyczył...
Tegoroczne wczasy będą inne niż te rok czy dwa lata temu. Nie wszędzie możemy pojechać, a kraje, które przed nami otworzyły granice, mają własne obostrzenia.
Z doniesień medialnych wynika, że banki nie chcą udzielać kredytów i pożyczek osobom po zakończonym procesie upadłości konsumenckiej. Zastępca Rzecznika Pr...
Comfort Med+ wprowadzał konsumentów w błąd, przekazując zaproszenia na pokazy i podczas prezentacji produktów. Naruszał też ich prawa w zakresie odstąpieni...
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał komunikat, w którym ostrzega przed lokowaniem pieniędzy w weksle inwestycyjne wystawiane przez Fundusz Hipoteczny Yanok.
Nawet kilka tygodni konsument może czekać na odpowiedź przedsiębiorcy na reklamację produktu lub usługi. Po jakim czasie możemy uznać brak reakcji za przyz...
Tomasz Chróstny Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Lartiq (dawniej Trigon) ponad 7,2 mln zł kary za wprowadzanie w błąd konsumentów...
Inspekcja Handlowa zakwestionowała aż 42 proc. skontrolowanych urządzeń do pielęgnacji paznokci. Chodzi głównie o lampy UV do manicure hybrydowego i frezarki.