Magnesy ozdobne, do złudzenia przypominające żywność, ale opatrzone ostrzeżeniem: nie spożywać, chronić przed dziećmi, wciąż nie będą produktami bezpiecznymi.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie operatora T-Mobile. Urząd zbada, czy sposób, w jaki operator wp...
Reklamodawca powinien dołożyć należytej staranności w celu zmaksymalizowania czytelności przekazów dotyczących rzeczywistej ceny prezentowanego produktu, s...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku, w dniach 10-23 maja przeprowadziła szczegółową analizę ka...
Wyroby pirotechniczne są coraz chętniej wykorzystywane przez cały rok m.in. podczas przyjęć weselnych, urodzin czy imprez firmowych. Jednak przy ich zakupi...
Przepisy dają prawo do cedowania wizerunku sportowców, m.in. na sponsorów. Zyski finansowe ?z tego mają nadal, niestety, głównie związki sportowe – zauważa...
W dzisiejszych czasach prawie wszyscy posiadają w swoim portfelu karty kredytowe, a ich użytkowanie jest nad wyraz powszechne i wynika to z wielu czynników...
W piątek, 1 sierpnia br. rzecznik praw dziecka Marek Michalak zwrócił się ponownie do ministra zdrowia Bartosza Arłukowicza w sprawie korzystania przez nas...
W ubiegłym roku Inspekcja Handlowa miała zastrzeżenia do ponad połowy partii skontrolowanego pieczywa. UOKiK przypomina, jakie dane powinny znaleźć się na...
Czy Polska Telefonia Stacjonarna wprowadzała konsumentów w błąd oferując usługi telekomunikacyjne? Rozstrzygnie to postępowanie administracyjne Prezesa Urz...
Podawana w reklamach Ibupromu informacja, że jest on skuteczny nawet w przypadku „rozsadzającego bólu głowy” może wprowadzać w błąd - stwierdził Główny Ins...