Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Jeśli organizator wyjazdu nie ustosunkuje się w ciągu 30 dni do reklamacji uczestnika wycieczki, przyjmuje się, że reklamacja jest zasadna.

Aktualizacja: 21.04.2015 18:05 Publikacja: 21.04.2015 17:07

Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Foto: www.sxc.hu

Mariusz R. domagał się odszkodowania za nieudany urlop na wyspie Rodos. Dowodził, że zakwaterowano go w niewłaściwym obiekcie. Wytykał brak czystych ręczników, obecność robaków, widok z pokoju na wysypisko śmieci, skromne i monotonne wyżywienie, brud w pokoju i łazience oraz niedostateczną liczbę leżaków przy basenie i na plaży. Pierwszą reklamację złożył jeszcze podczas urlopu, drugą po powrocie. Biuro podróży nie uznało jednak jego roszczenia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama