Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Jeśli organizator wyjazdu nie ustosunkuje się w ciągu 30 dni do reklamacji uczestnika wycieczki, przyjmuje się, że reklamacja jest zasadna.

Aktualizacja: 21.04.2015 18:05 Publikacja: 21.04.2015 17:07

Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Foto: www.sxc.hu

Mariusz R. domagał się odszkodowania za nieudany urlop na wyspie Rodos. Dowodził, że zakwaterowano go w niewłaściwym obiekcie. Wytykał brak czystych ręczników, obecność robaków, widok z pokoju na wysypisko śmieci, skromne i monotonne wyżywienie, brud w pokoju i łazience oraz niedostateczną liczbę leżaków przy basenie i na plaży. Pierwszą reklamację złożył jeszcze podczas urlopu, drugą po powrocie. Biuro podróży nie uznało jednak jego roszczenia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Zabezpieczenie majątku Zbigniewa Ziobry to nie represja
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
Jak napisać skuteczny testament? O ważności wydziedziczenia i zachowku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Spadki i darowizny
Prostsze formalności spadkowe. Sejm znowelizował ustawę o księgach wieczystych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama