Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Jeśli organizator wyjazdu nie ustosunkuje się w ciągu 30 dni do reklamacji uczestnika wycieczki, przyjmuje się, że reklamacja jest zasadna.

Aktualizacja: 21.04.2015 18:05 Publikacja: 21.04.2015 17:07

Reklamacja nieudanego wyjazdu wakacyjnego

Foto: www.sxc.hu

Mariusz R. domagał się odszkodowania za nieudany urlop na wyspie Rodos. Dowodził, że zakwaterowano go w niewłaściwym obiekcie. Wytykał brak czystych ręczników, obecność robaków, widok z pokoju na wysypisko śmieci, skromne i monotonne wyżywienie, brud w pokoju i łazience oraz niedostateczną liczbę leżaków przy basenie i na plaży. Pierwszą reklamację złożył jeszcze podczas urlopu, drugą po powrocie. Biuro podróży nie uznało jednak jego roszczenia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Opiekujesz się chorym rodzicem? Sprawdź, kiedy przysługuje zasiłek opiekuńczy
W sądzie i w urzędzie
Czy poświadczony notarialnie odpis wystarczy do wpisu w księdze? Wyrok trzech sędziów SN
Sądy i trybunały
Nieoczekiwana zmiana szefa Izby Sądu Najwyższego
Prawo karne
Czy Braun dopuścił się „kłamstwa oświęcimskiego"? Prawnicy nie mają wątpliwości
Podatki
Rodzic może stracić ulgi w PIT, jeśli dziecko za dużo zarobi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama