Administratorzy portali, sklepów i serwisów aukcyjnych zabraniają w regulaminach automatycznej indeksacji publikowanych treści. Nie ma jednak pewności, czy...
W związku z informacjami o wypadkach konsumenckich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia kapsułek przed dziećmi, UOKiK apeluje o przestrzeganie zasad bezpi...
Egzekwowanie jakichkolwiek opłat musi być poprzedzone doręczeniem konsumentowi wzorca umownego z ich wysokością - przypomniał UOKiK w decyzji w sprawie nie...
Sześć na dziesięć badanych osób wskazało, że nie ma zaufania do firm internetowych, np. tych świadczących usługi w sieci. A chodzi o bezpieczeństwo danych....
"Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda" - takim hasłem reklamuje się zielonogórska kawiarnia Gioconda Cafe na billboardzie w centrum miasta. Komi...
Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji – sprzedawca, który informuje o tym klientów – łamie prawo. Rzecz kupioną na wyprzedaży można reklamować, ale...
Biuro podróży nie może zakazać reklamacji tzw. imprez last minute czy innych ofert promocyjnych, skrócić terminu na złożenie zastrzeżeń ani zobowiązać do w...
Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał spółce GlaxoSmithKline Consumer Health sp. z o.o. zaprzestanie reklamy leku Cholinex Intense w formie sporu telewiz...