UOKiK radzi, jak kupować zabawki

Wybierz zabawkę odpowiednią do wieku dziecka. Sprawdź, czy będzie ono mogło bawić się bezpiecznie. Przed Dniem Dziecka UOKiK podpowiada, jak wybierać zabawki.

E-handel pod lupą Komisji Europejskiej

Raport Komisji pokazał, że świadomość podmiotów prowadzących działalność na rynku handlu internetowego o dopuszczalnych praktykach dystrybucyjnych jest nik...

GIODO: banki błędnie formułują klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Łączenie w jednym oświadczeniu zgód na różne cele przetwarzania danych to jedno z najczęstszych uchybień banków stwierdzonych przez GIODO na podstawie spra...

KER: Slogan "białe po mamie, zdrowe po byku" użyty w reklamie mleka nie jest seksistowski

Reklama mleka marki Łaciate nie zawiera treści dyskryminujących czy też sugerujących nierówność płci.

Abonament: wzrost liczby abonentów rtv

Od stycznia 2017 roku KRRiT odnotowała wzrost liczby zarejestrowanych abonentów.

Telefon w atrakcyjnej cenie może być oszustwem

Nowoczesny smartfon w okazyjnej cenie – uwaga, to może być oszustwo.

Reklama zawierająca zwrot "Jezus" nie godzi w uczucia religijne

Reklama odświeżaczy powietrza Ambi Pur nie narusza uczuć religijnych.

Abonament razem z kablówką

Dostawcy telewizji płatnej będą pomagać w ściganiu abonamentu RTV.

Woda na lotniskach - podsumowanie akcji UOKiK

Na siedmiu polskich lotniskach, w strefie wolnocłowej, można kupić wodę mineralną za ok. 1 euro. Taniej jest np. w Rzeszowie, Lublinie i Szczecinie. Na Lot...

Raport Deloitte dot. ochrony danych osobowych

Nowe regulacje zmienią układ sił pomiędzy konsumentami a firmami. Jak wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Deloitte blisko połowa Polaków ma negaty...

Reklama
Reklama

Okulary przeciwsłoneczne - poradnik UOKiK

Co oznaczają symbole na okularach przeciwsłonecznych? Czy w każdych możesz prowadzić samochód? - na te pytania odpowiedź można znaleźć w poradniku przygoto...

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny a wypłaty odszkodowań dla klientów na wypadek niewypłacalności biura podróży

Nawet jeżeli biuro nie wywiązuje się z obowiązku i nie odprowadza składek, jego klient jest chroniony na wypadek bankructwa.

Marketing szeptany - podatność konsumenta na reklamę

Marketerzy stoją obecnie przed wyzwaniem trafienia z komunikatem do konsumenta w momencie, kiedy jest on najbardziej podatny na reklamę.

Millennium i Raiffeisen - kolejne istotne poglądy UOKiK ws. kredytów we frankach

Trzy nowe istotne poglądy w sporach konsumentów z bankami dotyczą postanowień umów kredytów hipotecznych waloryzowanych kursem franka szwajcarskiego. Konsu...

Roaming: UOKiK przyrzy się ofertom operatorów

Głównym celem regulacji prowadzającej zasadę „roam like at home” jest zniesienie różnic cenowych między taryfami krajowymi i taryfami roamingowymi. W prakt...

Z telewizji znikają reklamy niezdrowej żywności

Jak wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z audycji dla dzieci znika reklama niezdrowej żywności.

Prezes UKE ws. roamingu

15 czerwca wchodzą w życie przepisy ustanawiające środki dotyczące dostępu do otwartego internetu oraz zmieniające dyrektywę w sprawie usługi powszechnej i...

Firma kosmetyczna ma się bać kary

Za niepoinformowanie o szkodliwym działaniu np. kremu producent zapłaci nawet 100 tys. zł sankcji. Nie będzie za to musiał tłumaczyć na polski dokumentów p...

Kredyty: konsumenci rolowani trochę mniej

Minął rok obowiązywania nowelizacji ustawy o kredycie konsumenckim, która m.in. miała ograniczyć nadmierne pozaodsetkowe koszty kredytów konsumenckich i zl...

Frankowicze - współcześni niewolnicy

Chorwacki Trybunał Konstytucyjny odrzucił w piątek żądanie banków o uznanie za sprzeczną z konstytucją ustawę o przewalutowaniu kredytów we frankach szwajc...

Reklama
Reklama