Co prawda sklep był prowadzony w języku polskim, posługiwał się polską domeną internetową, ale przedsiębiorca miał siedzibę na terenie Litwy. W swoim regulaminie wskazywał, że według przepisów prawa Republiki Litewskiej tkaniny należą do grupy towarów niepodlegających zwrotowi ani wymianie.
Konsumentka zwróciła się ze skargą do ECK w Polsce, zawiadamiając o tym e-sklep. To wystarczyło, aby przedsiębiorca „w drodze wyjątku" zgodził się na odstąpienie od umowy. ECK oceniło jednak treść regulaminu sklepu jako naruszający interesy konsumentów, gdyż to sam przedsiębiorca dokonał wyboru prawa właściwego (litewskiego) bez porozumienia z klientami, a poza tym nawet jeżeli wspólny wybór padłby na regulacje litewskie, to nie może on pozbawiać konsumentów ochrony przyznanej przez prawo swojego kraju. W tym wypadku klientka z Polski powinna mieć możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, zgodnie z polskim prawem.