Masz problem konsumencki? Dzwoń na infolinię

Czy możesz zwrócić nietrafiony zakup? Czujesz, że zamiast okazyjnego produktu sprzedawca wcisnął Ci coś bezwartościowego? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Zapytaj ekspertów dzwoniąc na Infolinię Konsumencką: 801 440 220 lub 22 290 89 16.

Publikacja: 11.01.2018 13:31

Masz problem konsumencki? Dzwoń na infolinię

Foto: 123RF

Fundacja Konsumentów wznawia działalność Infolinii Konsumenckiej dostępnej w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16.

Porady nie będą natomiast udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Prawo drogowe
Ważny wyrok ws. płatnego parkowania. Sąd: nie można nakładać kar za spóźnienie
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie ruszyli masowo po pieniądze za nadgodziny. Dlaczego?
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo