Reklama
Rozwiń
Reklama

Masz problem konsumencki? Dzwoń na infolinię

Czy możesz zwrócić nietrafiony zakup? Czujesz, że zamiast okazyjnego produktu sprzedawca wcisnął Ci coś bezwartościowego? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Zapytaj ekspertów dzwoniąc na Infolinię Konsumencką: 801 440 220 lub 22 290 89 16.

Publikacja: 11.01.2018 13:31

Masz problem konsumencki? Dzwoń na infolinię

Foto: 123RF

Fundacja Konsumentów wznawia działalność Infolinii Konsumenckiej dostępnej w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16.

Porady nie będą natomiast udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama