Aktualizacja: 10.01.2018 18:24 Publikacja: 10.01.2018 17:29
Foto: AdobeStock
Kobieta uznała, że jej problemy zdrowotne stanowiły nadzwyczajną okoliczność. Postanowiła odwołać się do regulaminu przewoźnika, z którego wynikało, że w wypadku poważnej choroby pasażera, linia lotnicza może dokonać zwrotu "według uznania".
Skontaktowała się z przewoźnikiem, jednak ten odmówił jej zwrócenia pieniędzy. Po tej próbie zwróciła się o pomoc do sieci ECC-Net. Europejskie Centrum Konsumenckie Polska po analizie sprawy przekazało ją do Europejskiego Centrum Konsumenckiego Irlandia, które skontaktowało się z przewoźnikiem. Linia lotnicza, mimo wcześniejszej odmowy, zaakceptowała argumentację sieci ECC-Net. Po dwóch tygodniach od momentu przekazania sprawy, Polka dostała zwrot w wysokości 258 euro (1084 złotych).
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas