Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2018 18:24 Publikacja: 10.01.2018 17:29
Foto: AdobeStock
Kobieta uznała, że jej problemy zdrowotne stanowiły nadzwyczajną okoliczność. Postanowiła odwołać się do regulaminu przewoźnika, z którego wynikało, że w wypadku poważnej choroby pasażera, linia lotnicza może dokonać zwrotu "według uznania".
Skontaktowała się z przewoźnikiem, jednak ten odmówił jej zwrócenia pieniędzy. Po tej próbie zwróciła się o pomoc do sieci ECC-Net. Europejskie Centrum Konsumenckie Polska po analizie sprawy przekazało ją do Europejskiego Centrum Konsumenckiego Irlandia, które skontaktowało się z przewoźnikiem. Linia lotnicza, mimo wcześniejszej odmowy, zaakceptowała argumentację sieci ECC-Net. Po dwóch tygodniach od momentu przekazania sprawy, Polka dostała zwrot w wysokości 258 euro (1084 złotych).
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas