Reklama
Rozwiń

Pierś kobiety po mastektomii w reklamie rajstop Adrian a etyka

Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi skierowane pod adresem łódzkiej fabryki rajstop Adrian, której bilbordy prezentują szokujące nagością reklamy.

Aktualizacja: 01.01.2015 11:09 Publikacja: 01.01.2015 07:00

Pierś kobiety po mastektomii w reklamie rajstop Adrian a etyka

Foto: www.sxc.hu

Skarżący we wnioskach sygnalizowali komisji, że plakaty opatrzone sloganem „Uwierz! Rak. To się leczy." przedstawiające kobietę z odkrytą piersią bez sutka stoi w sprzeczności z dobrymi obyczajami (sygn. K/60/14/01-05). Kampania według wnioskodawców nie była prowadzona w poczuciu społecznej odpowiedzialności.

„Reklama firmy Adrian rażąco narusza godność kobiety sprowadzając ją do rangi przedmiotu i przedstawiając ją jako obiekt seksualny, pokazując piersi." – napisał skarżący.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Prawo w Polsce
Sąd Najwyższy zdecydował. Zwycięstwo Karola Nawrockiego w wyborach zatwierdzone
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono