Aktualizacja: 01.01.2015 11:09 Publikacja: 01.01.2015 07:00
Foto: www.sxc.hu
Skarżący we wnioskach sygnalizowali komisji, że plakaty opatrzone sloganem „Uwierz! Rak. To się leczy." przedstawiające kobietę z odkrytą piersią bez sutka stoi w sprzeczności z dobrymi obyczajami (sygn. K/60/14/01-05). Kampania według wnioskodawców nie była prowadzona w poczuciu społecznej odpowiedzialności.
„Reklama firmy Adrian rażąco narusza godność kobiety sprowadzając ją do rangi przedmiotu i przedstawiając ją jako obiekt seksualny, pokazując piersi." – napisał skarżący.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas