Reklama

Pierś kobiety po mastektomii w reklamie rajstop Adrian a etyka

Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi skierowane pod adresem łódzkiej fabryki rajstop Adrian, której bilbordy prezentują szokujące nagością reklamy.

Aktualizacja: 01.01.2015 11:09 Publikacja: 01.01.2015 07:00

Pierś kobiety po mastektomii w reklamie rajstop Adrian a etyka

Foto: www.sxc.hu

Skarżący we wnioskach sygnalizowali komisji, że plakaty opatrzone sloganem „Uwierz! Rak. To się leczy." przedstawiające kobietę z odkrytą piersią bez sutka stoi w sprzeczności z dobrymi obyczajami (sygn. K/60/14/01-05). Kampania według wnioskodawców nie była prowadzona w poczuciu społecznej odpowiedzialności.

„Reklama firmy Adrian rażąco narusza godność kobiety sprowadzając ją do rangi przedmiotu i przedstawiając ją jako obiekt seksualny, pokazując piersi." – napisał skarżący.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Sądy i trybunały
Uchwałą Sejmu w neo-KRS. Żurek rozważa reaktywowanie starej KRS
Reklama
Reklama