Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy komentarze w internecie powinny być podpisywane nazwiskiem

Czy opinię w sieci powinno się autoryzować własnym nazwiskiem? W Niemczech trwa zagorzała dyskusja na ten temat. Ile ludzi, tyle opinii.

Aktualizacja: 21.06.2019 13:09 Publikacja: 21.06.2019 08:00

Czy komentarze w internecie powinny być podpisywane nazwiskiem

Foto: Adobe Stock

Wiele z tego, co czytamy na internetowych forach, jest trudne do wytrzymania. A że autorami sporej części tych opinii są anonimowi użytkownicy, sytuacja staje się jeszcze trudniejsza. Łatwo jest bowiem anonimowo podżegać, obrażać czy grozić bez ryzyka, że trzeba będzie ponieść tego konsekwencje.

Czytaj także: Policja zatrzymała ponad 20 hejterów, którzy drwili ze śmierci prezydenta Gdańska lub grozili innym

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Prezydent Karol Nawrocki odmawia nominacji 46 sędziów
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Sądy i trybunały
TK blokuje rozporządzenie Waldemara Żurka ws. losowania sędziów
Praca, Emerytury i renty
Wiek emerytalny jest, ale brakuje stażu pracy. Czy jest szansa na emeryturę z ZUS?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Prawo rodzinne
Szybki rozwód bez sądu będzie możliwy. Rząd przyjął projekt
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama