Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2017 07:23 Publikacja: 19.07.2017 07:23
Foto: Fotolia.com
W 2015 r. Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce dostało 109 skarg na wypożyczalnie. Rok później o 10 proc. więcej. W tym roku już ponad 70. Najczęściej dotyczą firm zarejestrowanych w Portugalii, Hiszpanii, we Włoszech i w Wlk. Brytanii.
90 proc. to skargi na opłaty nieujawnione przy rezerwacji auta online. Konsumenci dowiadują się o nich dopiero przy odbiorze lub zwrocie auta, a czasem po powrocie z urlopu, sprawdzając limit karty kredytowej. Obejmują głównie dodatkowe ubezpieczenie i rzekome lub zawyżone koszty naprawy pojazdu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zachowek to forma rekompensaty dla osób, które zostały pominięte w testamencie, a jednocześnie jedno z podstawow...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Sieć Obywatelska Watchdog Polska będzie domagała się zapewnień, że żadnych kosztów ślubu Kingi Dudy - jak przeko...
Prezydent nie chce już stwierdzenia niekonstytucyjności jednej z nowych przesłanek dyskryminacyjnych - niepełnos...
MEN informuje, że jeśli szkoła omyłkowo wystawiła świadectwo na nieprawidłowym blankiecie lub użyła wzoru, który...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas