Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2017 07:23 Publikacja: 19.07.2017 07:23
Foto: Fotolia.com
W 2015 r. Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce dostało 109 skarg na wypożyczalnie. Rok później o 10 proc. więcej. W tym roku już ponad 70. Najczęściej dotyczą firm zarejestrowanych w Portugalii, Hiszpanii, we Włoszech i w Wlk. Brytanii.
90 proc. to skargi na opłaty nieujawnione przy rezerwacji auta online. Konsumenci dowiadują się o nich dopiero przy odbiorze lub zwrocie auta, a czasem po powrocie z urlopu, sprawdzając limit karty kredytowej. Obejmują głównie dodatkowe ubezpieczenie i rzekome lub zawyżone koszty naprawy pojazdu.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas