Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2018 16:52 Publikacja: 26.06.2018 16:37
Foto: stock.adobe.com
Zmieniające się szybko trendy i stale rosnące oczekiwania konsumentów przekładają się na rosnące wyzwania wobec działów marketingu i ich pracowników, a w rezultacie na ich frustrację. Tylko niespełna połowa (48 proc.) marketerów dobrze lub bardzo dobrze ocenia efekty swoich działań – wynika z ankiety 2018 European Digital Marketing Survey, którą przeprowadziła SALESmanago – używana już w 40 krajach polska platforma do automatyzacji marketingu. (W 2017 r. wygrała konkurs „Rzeczpospolitej” Młoda Marka Sukcesu”).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas