Reklama

Drogowskazy Kariery pomogą wejść studentom na rynek pracy

Cztery tysiące studentów będzie mogło wziąć udział w warsztatach, debatach i panelach w ramach Drogowskazów Kariery.

Publikacja: 03.03.2015 21:05

Cztery tysiące studentów będzie mogło wziąć udział w warsztatach, debatach i panelach w ramach Drogo

Cztery tysiące studentów będzie mogło wziąć udział w warsztatach, debatach i panelach w ramach Drogowskazów Kariery.

Foto: Archiwum

200 praktycznych warsztatów i szkoleń z różnych dziedzin – prowadzonych przez ekspertów znanych firm – zaplanowano w trakcie ósmej już edycji programu Drogowskazy Kariery, który organizuje Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej. „Rzeczpospolita" jest patronem medialnym projektu, który ma pomóc zdobyć polskim studentom kompleksową wiedzę na temat rynku praktyk i pracy, umożliwiając im również rozwój kariery poprzez kontakt ze specjalistami z branży.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiego programu odbędzie się na 26 uczelniach w 11 ośrodkach akademickich w kraju. Wystartowała we wtorek 4 marca i potrwa do 13 bm. w Warszawie, nieco dłużej zaś (bo do 20 marca) w niektórych z pozostałych dziesięciu miast. W programie mogą uczestniczyć studenci wszystkich kierunków i lat studiów. Choć tegoroczne Drogowskazy Kariery już się zaczęły, to jak podkreśla Anna Golonki, dyrektor krajowy ds. promocji programu, chętni nadal mogą się zgłaszać do udziału w niektórych warsztatach. Ich pełna lista jest dostępna na stronie internetowej programu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama