Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 04:08 Publikacja: 01.06.2022 21:16
Foto: Adobe Stock
Chatboty i voiceboty (technologie potrafiące wchodzić w interakcję z ludźmi za pośrednictwem języka pisanego lub mówionego) to rewolucja. Z rozwiązań tych coraz chętniej korzysta biznes oraz różnego rodzaju instytucje. Boty – w ciągu najbliższych czterech lat – mają stać się napędem tzw. handlu konwersacyjnego. Według firmy Juniper Research mają odpowiadać za 50 proc. tego rynku, którego wartość sięgnie 290 mld dol.
Eksperci wskazują, iż inteligentna automatyzacja do połowy dekady ma wesprzeć też co drugiego pracownika w przedsiębiorstwach (dla porównania w 2019 r. ze wsparcia bota korzystał raptem co pięćdziesiąty pracownik). Analitycy Gartnera przewidują, że jedna na cztery interakcje pracowników z takimi wirtualnymi asystentami będzie do 2023 r. odbywała się głosowo. Wiele stanowisk w działach obsługi klienta, kadrach czy infoliniach zostanie zlikwidowanych na rzecz bota.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas