Zdaniem Mirosława Oczkosia, rząd próbuje "przykryć temat wzrastającej inflacji działaniami propagandowymi".
- Ale propaganda może nie wystarczyć, bo jak ktoś idzie do sklepu i widzi jaki ma rachunek za te same zakupy lub idzie zatankować na stację, to propaganda przestanie działać. Wydaje się, że inflacja, drożyzna i radzenie sobie z tym będzie jednym z głównych tematów kampanii. Widać już polaryzację w tej kwestii i to w którą stronę chce poprowadzić tę kampanię - jedni chcą uciec od inflacji, a drudzy mocno uwypuklić - podkreślił ekspert.
Zdarzają się mu (Jarosławowi Kaczyńskiemu red.) wpadki, takie jak pomylenie miast i nazwisk - raz można się pomylić, ale jak robimy to trzy, czy cztery razy tzn. że jesteśmy nieprzygotowani lub zmęczeni
dr Mirosław Oczkoś, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego
Specjalista był pytany o formę i wizerunek Jarosława Kaczyńskiego przed wyborami.