Reklama

Müller o kamieniach milowych: Solidarna Polska szuka sposobu na wyróżnienie się

Nie jest prawdziwym stwierdzenie, że nie było dyskusji na Radzie Ministrów o kamieniach milowych - mówił w rozmowie z Michałem Kolanką rzecznik rządu, Piotr Müller.

Publikacja: 13.06.2022 09:29

Piotr Müller, rzecznik rządu

Piotr Müller, rzecznik rządu

Foto: TV.RP.PL

arb

Rzecznik rządu był pytany o oświadczenia polityków Solidarnej Polski, którzy twierdzili, że rząd nie konsultował z nimi tzw. kamieni milowych, jakie ma zrealizować Polska, by otrzymać środki z Funduszu Odbudowy. Według Müllera nie jest to prawdą.

- Kamienie milowe, Krajowy Plan Odbudowy, został przyjęty przez Radę Ministrów, jako dokument, prawie rok temu, a właściwie ponad rok temu, pod koniec kwietnia 2021 roku. Tam były kamienie milowe oraz upoważnienie do tego, by jeszcze drobne korekty na poziomie dalszych negocjacji robić przez ministra funduszy i politycy regionalnej. Być może koledzy z Solidarnej Polski, niestety, kolejny raz szukają jakiegoś sposobu na wyróżnienie się. Jest wiele fajniejszych, lepszych, pożyteczniejszych sposobów: chociażby przyspieszenie informatyzacji w wymiarze sprawiedliwości - odparł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama