Reklama
Rozwiń

Polska Fundacja Narodowa: Kampania dot. reformy sądów ma chronić wizerunek Polski

Kampania billboardowa, informująca o reformie sądownictwa, ma na celu ochronę wizerunku Polski przez pryzmat udanych reform dokonywanych po 2015 roku - stwierdziła Polska Fundacja Narodowa. "Działania nasze mają na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej znaczenia tych reform" - napisała fundacja, odpowiadając na publikację "Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 07.09.2017 17:37 Publikacja: 07.09.2017 17:23

Polska Fundacja Narodowa: Kampania dot. reformy sądów ma chronić wizerunek Polski

Foto: Fotorzepa

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", w piątek ma wystartować rządowa kampania informacyjna na temat reformy sądów i zmian, które ma przynieść. Za projekt odpowiada dysponująca budżetem w wysokości 100 mln zł Polska Fundacja Narodowa – organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek, która miała promować Polskę na arenie międzynarodowej.

Przeczytaj » Rządowe billboardy zawisną w całej Polsce

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Polityka
Migranci w centrum politycznej gry. Realny problem, czy wygodny pretekst?
Polityka
Przemytników wystraszyły kontrole na granicach?
Polityka
Szymon Hołownia zabrał głos w sprawie spotkania z PiS. Czego dotyczyła rozmowa?
Polityka
Łukasz Pawłowski: Bez zmiany premiera notowania koalicji będą coraz gorsze. Zakończy się to rządem mniejszościowym
Polityka
Polska 2050 zawiesiła Tomasza Zimocha. Wcześniej komentował spotkanie Hołowni z Kaczyńskim