Polska Press od grudnia 2020 roku należy w całości do kierowanego przez Daniela Obajtka PKN Orlen.

Przejęcie m.in. 20 regionalnych dzienników związane było ze zmianami na stanowiskach redaktorów naczelnych we wszystkich tytułach.

Czytaj więcej

Wieloletni publicysta "Gazety Polskiej" nowym naczelnym gazety Polska Press

Dziś Radio ZET poinformowało, że spółki-córki PKN Orlen otrzymały polecenie prenumeraty dzienników wydawanych przez Polska Press oraz raportowanie, jak przebiega zakup prenumerat.

Jak powiedział radiu ZET anonimowo pracownik jednej ze spółek, zakup prenumerat ma "poprawić wyniki wydawnictwa.

Czytaj więcej

Marek Twaróg nie jest już redaktorem naczelnym "Dziennika Zachodniego"

Orlen nie zaprzecza, że takie polecenie zostało wydane.

"PKN ORLEN ze względu na skalę swojej działalności prenumeruje wiele czasopism, magazynów oraz gazet, w tym tytuły należące do Polska Press. Nie podajemy jednak szczegółów dotyczących umów z kontrahentami"- cytuje Radio ZET oświadczenie Biura Prasowego PKN Orlen.

Biuro Prasowe przesłało mediom stanowisko w sprawie materiału opublikowanego przez radio ZET.

Autopromocja
Wyjątkowa okazja

Roczny dostęp do treści rp.pl za pół ceny

KUP TERAZ

"W związku z publikacją Radia Zet o rzekomych naciskach w Grupie ORLEN dotyczących prenumerat jakichkolwiek gazet, stanowczo podkreślamy, że informacja ta jest nieprawdziwa.Informujemy, że Grupa ORLEN prenumeruje różne tytuły pochodzące od różnych wydawnictw.Podkreślamy, że spółki z Grupy mają pełną dowolność przy wyborze zamawianych tytułów. Publikację, w której autor powołuje się na anonimowe źródło, traktujemy jako nieuprawnioną manipulację" - czytamy w komunikacie Biura Prasowego PKN Orlen.