Reklama

W markecie też Święta

Drogie Dzieci, w czasach zamierzchłych, czyli jakieś trzy, cztery lata temu, w supermarketach i dyskontach pojawiały się winiarskie oferty. To zjawisko wasi dziadkowie znali jako „wino rzucili", a wasi starzy szli do sklepu z notatkami i kupowali.

Aktualizacja: 21.12.2018 21:30 Publikacja: 20.12.2018 23:41

W markecie też Święta

Foto: materiały prasowe

Teraz nowe oferty wyszły z mody. Biedronka czasem udaje, że je ma, wrzucając nowe roczniki tych samych, nijakich win, a Lidl skupił się na swej internetowej odnodze i tylko czasem jakiś francuski supermarket urządzi Tydzień Win, ale generalnie zwyczaj umarł, zanim rozkwitł. No a co, jeśli komuś budżet lub rozsądek nakazuje wina kupować właśnie tam? Hm, pojawiła się oferta Lidla, uczciwie powiedziawszy marna, z której postaram się wybrać jednak kilka sensownych butelek.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„Wszystko jak leci. Polski pop 1990-2000”: Za sceną tamtych czasów
Plus Minus
„Eksplodujące kotki. Gra planszowa”: Wrednie i losowo
Plus Minus
„Jesteś tylko ty”: Miłość w czasach algorytmów
Plus Minus
„Harry Angel”: Kryminał w królestwie ciemności
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Sebastian Jagielski: Czego boją się twórcy
Reklama
Reklama