Obłęd trójwymiarowych klocków

Obłęd. To słowo chyba najlepiej opisuje stan, w jakim znalazły się dzieciaki pod koniec 2011 roku. Niepozorna gra szwedzkiego programisty Markusa Perssona zawładnęła młodymi graczami. Pozwalała budować wirtualne światy z charakterystycznych trójwymiarowych klocków, a z czasem również przeżywać w nich niesamowite przygody.

Publikacja: 08.12.2017 16:00

Obłęd trójwymiarowych klocków

Foto: Rzeczpospolita

Od dnia premiery znacznie się rozwinęła i przyniosła swojemu autorowi fortunę.

„Minecraft Story Mode: Season 2" to projekt poboczny. Zamiast programu z otwartym światem i możliwością konstruowania dowolnych obiektów gracze otrzymują klasyczną grę przygodową. Innymi słowy, produkcję, w której zabawa toczy się według przygotowanego przez autorów scenariusza i sprowadza się do zwiedzania lokacji, rozmawiania z napotykanymi postaciami oraz zbierania i używania przedmiotów. Z oryginalnym „Minecraftem" łączy ją jedynie tytuł oraz charakterystyczny, „blokowy" wygląd świata.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
„Cannes. Religia kina”: Kino jak miłość życia
Plus Minus
„5 grudniów”: Długie pożegnanie
Plus Minus
„BrainBox Pocket: Kosmos”: Pamięć szpiega pod presją czasu
Plus Minus
„Moralna AI”: Sztuczna odpowiedzialność
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Plus Minus
„The Electric State”: Jak przepalić 320 milionów