Reklama

Obłęd trójwymiarowych klocków

Obłęd. To słowo chyba najlepiej opisuje stan, w jakim znalazły się dzieciaki pod koniec 2011 roku. Niepozorna gra szwedzkiego programisty Markusa Perssona zawładnęła młodymi graczami. Pozwalała budować wirtualne światy z charakterystycznych trójwymiarowych klocków, a z czasem również przeżywać w nich niesamowite przygody.

Publikacja: 08.12.2017 16:00

Obłęd trójwymiarowych klocków

Foto: Rzeczpospolita

Od dnia premiery znacznie się rozwinęła i przyniosła swojemu autorowi fortunę.

„Minecraft Story Mode: Season 2" to projekt poboczny. Zamiast programu z otwartym światem i możliwością konstruowania dowolnych obiektów gracze otrzymują klasyczną grę przygodową. Innymi słowy, produkcję, w której zabawa toczy się według przygotowanego przez autorów scenariusza i sprowadza się do zwiedzania lokacji, rozmawiania z napotykanymi postaciami oraz zbierania i używania przedmiotów. Z oryginalnym „Minecraftem" łączy ją jedynie tytuł oraz charakterystyczny, „blokowy" wygląd świata.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
Donald Trump wciąż fascynuje się Rosją. A Władimir Putin tylko na tym korzysta
Plus Minus
„Przy stole Jane Austen”: Schabowy rozważny i romantyczny
Plus Minus
„Langer”: Niedopisana dekoratorka i mdły arystokrata
Plus Minus
„Niewidzialny pożar. Ukryte koszty zmian klimatycznych”: Wolno płonąca planeta
Plus Minus
„Historie afgańskie”: Ludzki wymiar wojny
Reklama
Reklama