Obłęd trójwymiarowych klocków

Obłęd. To słowo chyba najlepiej opisuje stan, w jakim znalazły się dzieciaki pod koniec 2011 roku. Niepozorna gra szwedzkiego programisty Markusa Perssona zawładnęła młodymi graczami. Pozwalała budować wirtualne światy z charakterystycznych trójwymiarowych klocków, a z czasem również przeżywać w nich niesamowite przygody.

Publikacja: 08.12.2017 16:00

Obłęd trójwymiarowych klocków

Foto: Rzeczpospolita

Od dnia premiery znacznie się rozwinęła i przyniosła swojemu autorowi fortunę.

„Minecraft Story Mode: Season 2" to projekt poboczny. Zamiast programu z otwartym światem i możliwością konstruowania dowolnych obiektów gracze otrzymują klasyczną grę przygodową. Innymi słowy, produkcję, w której zabawa toczy się według przygotowanego przez autorów scenariusza i sprowadza się do zwiedzania lokacji, rozmawiania z napotykanymi postaciami oraz zbierania i używania przedmiotów. Z oryginalnym „Minecraftem" łączy ją jedynie tytuł oraz charakterystyczny, „blokowy" wygląd świata.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Adwentowe zwolnienie tempa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą