Aktualizacja: 06.05.2015 08:49 Publikacja: 06.05.2015 08:49
Mateusz Szczurek
Foto: materiały prasowe
Rz: Administracja skarbowa przechodzi właśnie proces reformy. Jednym z jego głównych haseł jest wdrożenie bardziej proklienckiego podejścia do podatników. Na czym ono będzie polegało?
Mateusz Szczurek: We wrześniu planujemy uruchomienie pierwszych centrów obsługi w najdogodniejszych dla podatników lokalizacjach. Natomiast od stycznia przyszłego roku dla mikroprzedsiębiorców zakładających działalność gospodarczą dostępny będzie asystent podatnika. Nowe regulacje spowodują również skoncentrowanie wyspecjalizowanych urzędów skarbowych na obsłudze dużych, strategicznych podatników.
TSUE nigdy nie zadowoli wszystkich i zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie go krytykował. Dla jednych jego wyroki...
W przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez posła opozycji prezes UODO zadzia...
Tylko powtórzenie konkursów w otwartym trybie przed legalną KRS, z prawem każdego uczestnika, w tym neosędziego,...
Azjatyckie firmy mogą tracić dostęp do kluczowych przetargów publicznych. To przełomowy moment dla rynku inwesty...
Blokada Trybunału Konstytucyjnego przez rząd będzie miała dalsze, nieprzewidywalne konsekwencje.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas