Reklama
Rozwiń
Reklama

Wybory: Pieniądze i emocje

Maszyna wyborcza ruszyła.

Aktualizacja: 15.08.2018 19:12 Publikacja: 15.08.2018 19:12

Wybory: Pieniądze i emocje

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Wiemy już, że 21 października odbędą się wybory samorządowe. Potem do Parlamentu Europejskiego, prezydenckie i na finał parlamentarne. Jak zwykle będzie to niewiele interesowało 30–40 proc. Polaków – to smutny relikt wytrwałej pracy „kierownictwa partyjno-państwowego” z lat komunizmu nad demobilizacją Polaków. Pozostali trafią na celownik partii, a te mają na polowanie na wyborców wielkie pieniądze. W dzisiejszych czasach najważniejsze są w kampanii dwie rzeczy: pieniądze i emocje. A jeśli emocje, to gorące: fałszywe informacje, pomówienia, szczucie w mediach społecznościowych, nagonki – to współczesne wyborcze abecadło.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Juliusz Braun: A może czas na reset w sprawie edukacji zdrowotnej?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Analiza
Jacek Nizinkiewicz: Kaczyński jest dziś w gorszej sytuacji niż Tusk
Opinie polityczno - społeczne
Joanna Ćwiek-Świdecka: Rzeczpospolita Babska – czy tylko kobiety odpowiadają za niską dzietność?
Analiza
Andrzej Łomanowski: To był tydzień porażek Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie polityczno - społeczne
Vít Dostál, Wojciech Konończuk: Z Warszawy do Pragi bez uprzedzeń: jak Polska i Czechy stały się wzorem sąsiedztwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama