Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.07.2018 21:00 Publikacja: 31.07.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Czy ktoś jeszcze wierzy w to, że Niemcom i Francji zależy na lepszym wynagrodzeniu kierowców z unijnych krajów Europy Środkowo-Wschodniej? Taka wiara powoli zanika nawet wśród zachodnich europosłów, co widać po lipcowych głosowaniach w Parlamencie Europejskim (PE).
Unijni urzędnicy odpowiadający za projekt reformy europejskiego rynku transportu drogowego nie rozpoczną wakacyjnej przerwy w dobrych humorach. Bruksela liczyła, że w ciągu roku od publikacji pakietu mobilności uzyska zgodę PE i Rady UE na zaproponowane rozwiązania, w tym na objęcie zasadami delegowania kierowców wykonujących przewozy międzynarodowe. Wówczas już we wrześniu tego roku prace nad ostateczną wersją pakietu podjęto by w ramach trilogu, czyli w negocjacjach między Radą UE, Parlamentem i Komisją Europejską (KE).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Bez alternatywnych strategii perspektywy ukraińskiej gospodarki na rok 2026 wydają się wysoce niepewne – zwłaszc...
Kapitał zasilający polskie start-upy właśnie wysechł jak kałuża w czas suszy. Czy projekt europejskiej unii kapi...
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas