Reklama

Piotr Mazurkiewicz: Wyścig po podatki

Boom na oglądanie filmów czy słuchanie muzyki w internetowych transmisjach – a przede wszystkim idące za nim wielkie zyski firm – przyciągnął uwagę fiskusa. Jednak w tym przypadku opodatkowanie nowego sektora nie będzie takie proste.

Aktualizacja: 03.02.2020 22:10 Publikacja: 03.02.2020 21:58

Piotr Mazurkiewicz: Wyścig po podatki

Foto: Adobe Stock

Streaming to hit ostatnich lat, a serwisy w rodzaju Netflix czy HBO GO zmieniają rynek telewizyjny. Dzięki nim serial czy film można obejrzeć, kiedy się chce, a w ślad za ogromnym zainteresowaniem  widzów poszły też pieniądze. Dzięki inwestycjom Netflix, jak równy z równym, rywalizuje swoimi oryginalnymi produkcjami o najważniejsze nagrody filmowe niemal na całym świecie.

Czytaj także: Netflix i Spotify do opodatkowania. Czy uda się w Polsce?

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Arak: Polityka monetarna staje się coraz bardziej polityczna
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Osładzanie życia bez opłat
Opinie Ekonomiczne
Cezary Kocik, mBank, o podwyżce CIT dla banków: Szkodliwa, dyskryminująca i krótkowzroczna
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Powrót do szkoły?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Skąd wziąć brakujące miliardy na inwestycje
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama