Gdy dzwoni budzik, wiele osób ucisza go i znów próbuje zasnąć. Nie da się tak zrobić z zegarkiem Tocky, który w chwili pobudki zeskakuje ze stolika i, nadal hałasując, toczy się po podłodze.
Uciekający budzik to jedna z najnowszych propozycji producentów upominków reklamowych. Tylko pytanie: czy Tocky z firmowym logo będzie kojarzyć się obdarowanemu ze skutecznością działania, czy też z udrękami porannego wstawania, co szkodziłoby wizerunkowi ofiarodawcy.
Właściwy dobór gadżetów, tak by pasowały do okoliczności i osób, dla których są przeznaczone, to jeden z warunków efektywności tej formy promowania i reklamowania firmy. Liczy się ponadto innowacyjność i możliwie najlepszy stosunek jakości do ceny.
Koniecznie z logo
Upominki firmowe pomagają w budowie wizerunku zarówno wielkich międzynarodowych korporacji, jak i małych, nieraz kilkuosobowych firm. Dotyczy to zwłaszcza tych, które właśnie wchodzą na rynek lub chcą wypromować nowe produkty.
Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Promotional Products Assocation International, 83 proc. firm rozdaje prezenty, by podziękować klientom. Upominki mają także promować nowe rodzaje działalności (53 proc. wskazań) i wzmacniać dobre relacje z partnerami biznesowymi.