Reklama

Pracownicy oczekują więcej

Do niedawna wśród pracodawców panowała opinia, że aby obniżyć koszt funkcjonowania firmy, m.in. należy pozwolić jak największej liczbie osób działać z domu.

Publikacja: 11.03.2015 21:00

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Fotorzepa/ Ryszard Waniek

Bo po co płacić za ich biurka w siedzibie, za zużyte media? Niech robią swoje w domowym zaciszu, w wybranym czasie, łącząc życie zawodowe z rodzinnym. Idealna sytuacja? Niekoniecznie. Na Zachodzie menedżerowie szybko się zorientowali, że taka polityka w dłuższej perspektywie nie opłaca się firmie. Nie ma bowiem nic gorszego niż pracownik, który nie czuje więzi z pracodawcą, zajęty bardziej swoimi sprawami niż korporacyjnymi, nieangażujący się w służbowe życie. Przecież najlepsze pomysły rodzą się w grupach, w czasie burz mózgów, o które trudno, gdy dominuje telepraca.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M.Orłowski: Zły nastrój Moody’s
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mazurkiewicz: Zakupy po polsku. Globalne trendy mogą się u nas nie sprawdzić
Opinie Ekonomiczne
Skwirowski: Perspektywa ratingu w dół. Nie jestem optymistą
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Nowe szaty stablecoinów
Opinie Ekonomiczne
Prof. Jan Polowczyk: Polska gościnność kontra weto prezydenta
Reklama
Reklama