Reklama

Pracownicy oczekują więcej

Do niedawna wśród pracodawców panowała opinia, że aby obniżyć koszt funkcjonowania firmy, m.in. należy pozwolić jak największej liczbie osób działać z domu.

Publikacja: 11.03.2015 21:00

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Fotorzepa/ Ryszard Waniek

Bo po co płacić za ich biurka w siedzibie, za zużyte media? Niech robią swoje w domowym zaciszu, w wybranym czasie, łącząc życie zawodowe z rodzinnym. Idealna sytuacja? Niekoniecznie. Na Zachodzie menedżerowie szybko się zorientowali, że taka polityka w dłuższej perspektywie nie opłaca się firmie. Nie ma bowiem nic gorszego niż pracownik, który nie czuje więzi z pracodawcą, zajęty bardziej swoimi sprawami niż korporacyjnymi, nieangażujący się w służbowe życie. Przecież najlepsze pomysły rodzą się w grupach, w czasie burz mózgów, o które trudno, gdy dominuje telepraca.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jacek Bartkiewicz: Listy zastawne to potężny impuls dla całej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Optymalna wielkość rządu
Opinie Ekonomiczne
Dekada realizacji Agendy 2030 w UE. Analiza postępów i barier
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Prezydent Nawrocki wchodzi w buty premiera
Opinie Ekonomiczne
Prostowanie podatku Belki: kierunek dobry, ale dlaczego tak późno?
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama